Tarja Wester aloitti 1.11. N-Cleanin asiakkuusjohtajana ja vahvistaa asiakkuuksien kehittämistä uudella otteella
20.11.2025 | N-Cleanin asiakkuusjohtaminen on vahvistunut, kun Tarja Wester aloitti 1.11. uutena asiakkuusjohtajana. Tarja tuo mukanaan yli 15 vuoden kokemuksen asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisestä sekä vahvan näkemyksen asiakkuuksien johtamiseen ja asiakaskokemuksen parantamiseen.

Tarja Wester aloitti 1.11. uutena asiakkuusjohtajana N-Cleanilla. Hän tuo mukanaan laajan kokemuksen ja vahvan näkemyksen asiakkuuksien johtamisesta sekä asiakaskokemuksen kehittämisestä. Tarjalla on yli 15 vuoden kokemus asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisestä sekä B2B- että B2C-ympäristöissä. Hän on työskennellyt aiemmin muun muassa DNA:lla ja F-Securella, joissa hän on johtanut tiimejä, rakentanut uusia toimintamalleja ja kehittänyt palvelukonsepteja, jotka tukevat sekä asiakastyytyväisyyttä että liiketoiminnan kasvua.
– Minulla on vahva tausta asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisessä. Olen muun muassa johtanut laajoja asiakaskokemuksen kehitysprojekteja, rakentanut palvelukonsepteja ja hyödyntänyt johdonmukaisesti analysoitua dataa päätöksenteossa. Olen tottunut yhdistämään strategisen näkemyksen käytännönläheiseen tekemiseen ja minulle onkin tärkeää viedä strategiat myös käytäntöön, konkreettisiksi toimiksi. Uskon, että nämä kokemukset antavat erinomaiset valmiudet vahvistaa entisestään N-Cleanin asiakkuuksia; varmistaen, että asiakkaat saavat erinomaista palvelua jokaisessa kohtaamisessa, Tarja Wester kertoo.
Uudessa roolissaan Tarja keskittyy ennen kaikkea asiakassuhteiden vahvistamiseen ja kokonaisvaltaiseen kehittämiseen. Tavoitteena on varmistaa, että asiakkuuksien johtamisessa hyödynnetään selkeitä toimintamalleja, ajantasaista asiakasymmärrystä ja sujuvaa yhteistyötä niin sisäisesti kuin asiakkaiden kanssa. Samalla Tarja haluaa tukea palvelutiimejä onnistumaan omassa työssään ja kehittää tapoja, joilla pystytään jatkuvasti parantamaan palvelua ja luomaan arvoa asiakkaille. Tarja odottaa innolla yhteistyötä N-Cleanin asiantuntevien ja lämminhenkisten kollegoiden kanssa:
– Yrityksen arvot – luottamus, arvostus ja sitoutuminen – tuntuvat omilta. Uskon, että myös onnistunut asiakkuusjohtaminen rakentuu juuri näiden päälle. Tavoitteenani on tukea N-Cleanin kasvua ja varmistaa, että asiakkaamme kokevat saavansa johdonmukaista, laadukasta ja arkea helpottavaa palvelua, Tarja painottaa.
Tarjan kokemus ja strateginen näkemys tukevat erinomaisesti N-Cleanin kasvua ja asiakaslähtöistä toimintaa.

