Paviljongissa loistaa paitsi tapahtumat – myös aito kumppanuus N-Cleanin kanssa
11.8.2025 | N-Clean on toiminut Paviljongin siivouspalvelukumppanina vuodesta 2023, ja “aito kumppanuus” kuvaa osuvasti yhteistyön henkeä. Alusta alkaen N-Clean on osoittanut vahvaa asiantuntemusta ja sitoutumista tapahtumaliiketoiminnan erityisvaatimuksiin. Lisäksi yhteistyö on ollut sujuvaa, tavoitteellista ja aidosti yhteiseen kehittämiseen tähtäävää.

Messu- ja tapahtumakeskus Paviljonki on yksi Suomen suurimmista ja monipuolisimmista tapahtumakeskuksista, jossa järjestetään satoja erilaisia tapahtumia vuosittain. Paviljongin toiminnasta vastaa kokonaisuudessaan Jyväskylän Messut Oy, joka järjestää messuja ja tapahtumia, vuokraa Paviljongin tiloja sekä tuottaa tapahtumapalveluita muille tapahtumajärjestäjille. Yhteistyö N-Cleanin kanssa on olennainen osa Paviljongin tapahtumien sujuvaa toteutusta ja tilojen ylläpitoa.
– N-Cleanin siivouspalvelua käytetään kaikissa hallitsemissamme tiloissa, aina hallitiloista kokoustiloihin sekä henkilökunnan toimistoihin ja saniteettitiloihin. N-Clean tuottaa siivouspalveluita Paviljongissa järjestettävien tapahtumien jokaiseen vaiheeseen, tapahtumaa edeltävään siivoukseen, tapahtuma-aikaiseen siivouspäivystykseen sekä tapahtuman jälkeiseen siivoukseen, kuvailee myyntijohtaja Kimmo Kemppainen, Jyväskylän Messut Oy / messu- ja tapahtumakeskus Paviljonki.
N-Cleanin asiantuntijuus käynnisti vahvan yhteistyön
Yhteistyö N-Cleanin kanssa käynnistyi keväällä 2023 kilpailutuksen myötä. Jo ensimmäisistä keskusteluista lähtien N-Clean teki vaikutuksen asiantuntijuudellaan ja kyvyllään ymmärtää tapahtumaliiketoiminnan erityispiirteitä. Asiakasta kuunneltiin aidosti, ja palvelun aloitus sujui täsmällisesti sovitun mukaisesti. Palvelukuvausten pohjalta luotiin yhdessä uudet laatukriteerit, joiden toteutumista alettiin seurata systemaattisesti. Kohdevastaavan lisäksi palveluesimies oli aktiivisesti mukana aloituksessa paikan päällä, mikä varmisti sujuvan palvelun käynnistyksen.
– Heti ensimmäisistä keskusteluista alkaen N-Clean vakuutti meidät asiantuntijuudellaan. Asiakasta todella kuunneltiin ja tapahtumaliiketoiminnan erityisluonne ymmärrettiin, kuvailee myyntijohtaja Kimmo Kemppainen.

Laatu syntyy vuorovaikutuksesta ja työnohjauksesta
Ennen yhteistyön alkua Paviljongin siivouksessa suurimpia haasteita olivat vuorovaikutuksen ja työnohjauksen puutteet, jotka vaikuttivat palvelun organisointiin. Aiemmat haasteet on onnistuttu ratkaisemaan, sillä N-Cleanin erinomainen työnohjaus helpottaa organisointia ja näkyy lopulta asiakkaalle myös työn laadussa.
– Työnohjaus N-Cleanilla on erinomaisella tasolla, mikä näkyy meille organisoinnin helppoudessa ja lopulta myös työn laadussa. Palveluasenne on omaa luokkaansa, kertoo Kimmo.

Yhteinen kehittäminen ja asiakaslähtöisyys arjessa
Yhteydenpito ja asiakaslähtöinen palvelu ovat vastanneet Paviljongin odotuksia erinomaisesti. N-Cleanin tiimi on osoittanut vahvaa sitoutumista yhteisiin tavoitteisiin ja palvelun kehittämiseen, mikä tekee yhteistyöstä sujuvaa ja luontevaa. Säännölliset ohjausryhmäpalaverit ja kahden kuukauden välein tehtävät laatutarkistukset varmistavat lisäksi palvelun jatkuvan kehittämisen. Asiakaslähtöinen toimintatapa onkin säilynyt yhtä vahvana kuin yhteistyön alussa, mikä kertoo tiimin pitkäjänteisestä sekä laadukkaasta työskentelystä.
– Hyvä yhteistyö on jatkunut useamman vuoden jälkeen ja asiakaslähtöinen palvelu toimii tänä päivänä yhtä hyvin kuin alussa, kertoo Kimmo.
Yhteistyö N-Cleanin kanssa on rakentunut vahvasti asiakaslähtöisyydelle, joustavuudelle sekä yhteiselle kehittämiselle. Pitkäjänteinen työskentely ja avoin vuorovaikutus ovat luoneet pohjan sujuvalle arjelle ja aidolle kumppanuudelle.
– Suosittelemme N-Cleanin palvelua lämpimästi! Parasta on ollut asiakaslähtöisyys, toiminnan joustavuus ja yhdessä tekeminen, joka tuntuu aidolta kumppanuudelta, kiittelee Kimmo.
Linkit:
Tutustu siivousratkaisuihimme täältä: https://nclean.fi/siivouspalvelut/
Tutustu Paviljonkiin täältä: https://www.paviljonki.fi/meista/